אילו הכנות יש לעבור לקראת טיפול של קילוף עור?

האם אתם עומדים לעבור טיפול של קילוף עור? על פי ד”ר אלכס לבנברג, מומחה לפלסטיקה ומנתח בכיר, לפעמים ישנם מקרים בהם על המטופל לעבור תהליך של הכנה לפני הפרוצדורה.

לעתים קרובות יש להכין את עור הפנים ליפני קילוף עור כימי או בלייזר הדבר נכון שבעתיים לגבי אותם מטופלים הסובלים מהיפר פיגמנטציה החומרים הפעילים ביותר במשחות אילו הם הרטין איי וחומרי הבהרה שונים. הרטין איי, בניגוד לרטינול, הוא חומר הדורש מרשם רפואי ותפקידו להגביר את קצב התחלקות התאים בעור דבר הגורם לעור להראות בריא ורענן.

השפעת הטיפול המקדים

לדברי לבנברג, הטיפול המקדים יכל למנוע תופעות שדל היפר פיגמנטציה וקילוף העור יעשה בצורה אחידה ותהליך הריפוי יהיה מהיר ואחיד. הטיפול המקדים יכל  להיות בן שבועיים ואף יותר מחודש\ תלוי בסוג וצבע העור. במקרים בהם קיימים על פני העור גוונים בלתי אחידים או פגמים שנובעים מפיגמנטציה, ניתן להוסיף לחומר ההכנה גם חומר מלבין בשם הידרוקווינון (Hydroquinone).

הצורך בטיפול – על פי החלטת הרופא

יש לציין כי המלצה זו תקפה גם לקילוף עור כימי וגם לקילוף עור באמצעות לייזר. בנוסף, כמו שנכתב כבר מקודם, לא כל מטופל חייב לעבור את הטיפול המקדים וההחלטה על כך היא על פי שיקולו של הרופא. הצורך בקילוף עור יקבע בישיבה משותפת של המטופל והרופא. קיימים סוגים רבים של קילוף עמוק בינוני קל ולכל סוג של קילוף יש צורך להסביר למטופלת במדויק איזה תוצאות ניתן לקבל בכל טיפול וטיפול. מערכת השיקולים שלו האם בכלל לבצע טיפול פילינג היא מורכבת וכוללת גורמים רבים כמו קיומן של מחלות רקע כמו הרפס כרוני, מחלת לב ועוד.

“בכל מקרה”, מסכם ד”ר לבנברג, “קילוף העור היא שיטה מהירה וקלה יחסית לטשטוש קמטים העלמת נגעים טרום סרטניים ומיצוק העור”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות